Het aftellen is begonnen

We zijn misschien een beetje laat met het eerste berichtje van de sneeuwklassen 2023 en het aftellen is bij velen al lang bezig, maar nu komt het echt wel dichtbij!

Op vrijdag 10 maart vertrekt de bus om 7u00!! We trekken naar het gebied dat (de meeste) leerkrachten al erg goed kennen en gaan een topweek tegemoet! Enkel het weer is nog een beetje afwachten. De zon zal haar best wel doen maar we verwachten toch een lichte tegenstand van enkele regenwolken.

Via deze blog proberen we jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Elke avond plaatsen we een nieuwe berichtje. Niet ongeduldig zijn, het kan laat zijn vooraleer het bericht online staat. Het internet is in Oostenrijk niet altijd even snel als in België, of toch niet waar we slapen.

Nog twee keer slapen en we zijn ribbedebie!

Eén reactie

1. Ilse Van Vlierberghe

Ik wens iedereen veel plezier op deze prachtige sneeuwklassen! Genieten maar! Het zal zeker een top-week worden.
    Veel groeten van juf Ilse