Dag 5: filmpjes

Jullie vroegen filmpjes en we hebben ons best gedaan om aan die vraag tegemoet te komen. We hebben echter niet iedereen kunnen filmen… Hieronder enkele filmpjes:

Op het filmpje hierboven wandel je even mee door de iglo’s die we tegen gekomen zijn op weg van Scheffau naar Hopfgarten. Je ziet een trouwkapel, een ruimte met een grote tafel en kleine hoekjes om te zitten en een cafeetje. Buiten waren er nog iglo’s om in te slapen.

7 reacties

1. Geweldig om te zien…. dank u voor de mooi foto’s en filmpjes genieten zou ik nog zeggen van de laaste dag morgen
    Groetjes mama van axime
    Sandrine

2. Kimberly Knapen

Ongelooflijk hoe snel kinderen dingen leren!
    Ze doen dat allemaal zeer goed!
    Lorenzo mama kijkt er naar uit om u vast te pakken. 😁
    Genieten van je laatste dag dikke kus mama en Senne
    πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹

3. De maesschalck jennifer

Dank u voor de leuke Filmpjes! Geniet er nog goed van morgen!
    Groetjes mama van Indy

4. Cathy (mama Robbe D. P.)

Wauw Robbe, je doet dat zo goed, we zijn hier allemaal supertrots op jou. Dankjewel juffen en meesters voor onze kinderen de tijd van hun leven te geven, en dankjewel voor de leuke filmpjes en foto’s .

5. Ann Van Nuffelen

Wat is het fijn te mogen genieten van de prachtige foto’s , filmpjes te zien hoe je kleinkind de week van zijn leven heeft.
    Hoe fantastisch de damiaansneeuwploeg dit allemaal zo maar doet voor al onze kinderen
    Dikke merci aan ieder van jullie.
    En geniet van jullie laatste dagje.
    Vake moeke van Lorytz

6. Annelies Van Craenenbroeck

Super tof! Bedankt! En Rik, goed bezig man!! Veel plezier nog op deze laatste dag en morgen een veilige terugreis gewenst!

7. Fantastisch !!! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»